Måndagen avklarad.






I dag har det vart en ganska go dag förutom två saker som gjort mig arg. Första saken är att jag måste, efter att ha lämnat in två arbetsuppgifter, skriva över allt på datorn! Hur onödigt är inte det?  Sedan blev jag arg för att min moppe är så himla svårstartad nu mera. Jag trampar och trampar med en jobbig gympa väska på axeln som fastnar under sätet. Och så blir man helt svettig och vill bara komma hem -_-
Nåja, det har gått över nu fast har bara skrivit över en arbetstext in till datorn^^

Byee

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Det låter inte bra! Hoppas att det blir bättre snart! :) Men det var en jätte fin bild iaf! :)

Kram <3

2011-09-20 @ 16:36:17
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: L

Tack du ! :)))<3

2011-09-20 @ 20:56:47

Postat av: R

I feel ya sis! Sega moppar är skit!

2011-09-21 @ 15:54:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0