Min egen dag 2011

I dag var det ju ingen vanlig skoldag eftersom att det var min egen dag idag. Det är ju det varje år för skolelever, eller är det endast för tingsholmselever?
Föreläsning var det iallafall, 3st personer.
Första personen ut att föreläsa var en kille vid namn Leo Razzak. Han var bäst av alla på att föreläsa tycker jag, mycket kroppspråk, humor och viktiga ord att ta in i skallen ;)
Nej men som sagt, han var jätte bra tycker jag fast det blev lite drygt att sitta still i över en timma X)
efter en lång 45  min fika paus var det föreläsare nr 2 som skulle upp på senen, Christer Fuglesang. Han berättade så klart om sina två rymdresor, vad annars?^^ Han visade power point som innehöll ex bilder och videoklipp från sina två resor. En del bilder var riktigt häftiga och videoklippen var roliga.  jag tycker att det var väldigt intressant att se :) Är väldigt fachinerad av rymden, så stor och läskig^^

Efter lunchen var det dags igen att lyssna på föreläsning nr 3! min röv värkte redan vid det här laget av allt sittande, nice! Fast nu satt vi faktiskt inte ner utan stod upp och sjöng X) Caroline af Ugglas försökte lära oss sjunga eller nåt. Men hon var rolig så timman gick ganska snabbt :)

fick förutom att ha lyssnat på 3st grymt intressanta föreläsare, sluta 2timmar tidigare, wihooo!^^ skulle ha slutat 16:10 men kom hem före kl 3:)

Nu ska jag städa, om jag orkar, men jag måste;)

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: R

Det var GÖTT att sluta tidigt!!! :D

2011-09-05 @ 20:17:33

Postat av: Lovisa.W

Det låter som om du har haft en väldigt rolig och bra dag! :D

Kram <3

2011-09-05 @ 21:59:32
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

R: JA :D:D:D:DD:D::DD:



L: JAA OMG AMAZING DAY LOLOL!!!!

2011-09-06 @ 15:00:25


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0