Mycket att tänka på

Typ så ja. Har (som redan sagt) inte lagt bloggen i första hand precis. Har haft andra saker att tänka på och göra.

Dom här dagarna har gått segt/snabbt. Inte för farligt. Ganska så slappt faktist. Men jag är irriterad på samma saker som L är just nu. Vilket är arbetet jag måste skriva in på datan och sen skicka. Jag menar, kunde hon inte sagt det att det är lika bra att ni skriver det på datan, för nu måste endå skicka in det. Det hjälper inte att ni lämnar in ett arbete på pappaer som jag kollar på och sånt. Utan ni ska också skriva in det på datan! Så irriteraden! Och sen är min moppe skit! Så fort den får för mycket regn på sig så vägrar den starta! Skit moppe! (när det regnar, annars är den pärlan själv!)

Har nu ätit svamppaj. Lite mycket fyllning, men god var den då verkligen!
Nu ska jag ut till stallet och mocka ur all sågspån! Roligt. Och sen ställa iordning mopparna så att hästarna kommer in.

Och sen måste jag ju nämna att det tog mig 19:45:26 hem. Men jag tog bort 12 sekunder. För jag tog lite tid på mig efter jag gått av bussen, sen stannade jag snabbt och räddade en larv från att drunkna i en vatten pöl.(Undrar dock om jag skadade den mer. Men det hoppas jag då inte) Så om man tar bort lite sekunder blir det 19:45:14. Så L, nu får jag vänta tills du bloggar om din tid ;)

Och jag kan ju inte nämna att jag kommer att läsa slut boken tills på måndag! Jag lovar er att jag kommer det! (Så fort jag sa det i skolan, så började E&L asg. Roliga bff's man har-_- ^^) Eller juste ja. L och chicken är bff's numera.^^ Men L, jag tar tillbaka dig, om du nu vill ha mig som bff igen vill säga. Men det tror jag att du vill. Jag är ju den bästa bff:en man kan ha!

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0