Mycket man vill ha...

Ja, det är det då verkligen. Jag har kollat på lite kläder här och där. Och blev såååå shopping sugen!! Måste shoppa snart tjejer! Vill ha, vill ha, vill ha, mer kläder. Finns vissa kläder jag bara måste kolla upp vart dom finns, eller ja, hitta affärerna vill säga. Men men. Det var inte riktigt detta jag vill säga. (skriva)
Vet inte vad jag vill skriva, men ja.

Imorgon är det, som alla vet och inte gillar, måndag. (Okej, endel gillar då då. Ilband gillar man det) Det enda jobbiga med måndagar är la att man måste gå upp tidigt efter två dagar av ledighet och att det är idrott. Det är också idrott i typ två timmar. Jag menar, jag har hellre två lektioner i veckan än en jätte lång. Fast endå inte. Det är la skönt med bara en idrottslektion. Men endå lite jobbigt med så lång. Men aja, man får la stå ut helt enkelt. ;)

Måste beställa klipptid också. Mitt hår måste klippas! Mina toppar är slitna som bara den, eller ja, lite iallafall.^^
Aja, detta skiter la ni i anntar jag.^^

Detta får bli slutet på detta (onödiga) inlägg.^^

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0