Nytt hål...

i örat :D Som R sa igår så skulle hon och Elin ta ett extra hål efter skolan idag. Som tur var för mig fick jag också plats. Hade nämligen inte bestämt mig när de beställde tid för några dagar sedan:)
Jag blev skit nöjd ;) Tycker att det blev jätte bra när man satte dit båda örhängerna.
Det blev hål i vänster örat trots att det var tänkt i höger örat. Men det var tydligen någon prick där (XD) hålet skulle sättas så hon var tvungen att ta det högre upp än tänkt. Blev lite tveksam på det så tog vänster örat ist. Men, om nu den där prcken försvinner funderar jag faktiskt på att ta ett extra hål i höger örat också när vänster hålet har läkt ;)
Bara det nu inte blir infekterat så att man blir tvungen att ta ut det ;(


BTW, i kväll ska jag äntliiiiiiigen börja läsa VAMPYRE ACADEMY NR 6!  Vet inte hur många gånger jag och Elin har kollat efter boken i affärerna men aldrig hittat den. Så fick beställa den och hämtade den i dag. YEEEY!



BYE och god natt :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0