Skön dag :)


Mina vovar, älskar dom !

Dagen började med att min mope skämde ut mig TOTALT! Den lät as högt så när jag hade full fräs gjorde det nästan ont i öronen. Alla byggarbetare jag åkte förbi glode på mig, haha X) Hoppas det går att fixa!

I skolan har det vart som vanligt typ, vart mycket skratt i dag^^
På Bf lektionen delades vi in i tre lag. Skulle bestäa ut lekar som vi skulle göra med klassen. Ett lag valde att ha sång tävling. Alltså skriva en bokstav på tavlan så ska vi andra två lagen komma på en låt som börjar p åden bokstaven. Haha man har ju världens nicigaste röst ^^
Andra laget hade måla på tavlan.- lek. Skulle gissa vad en av varje lag målade på tavlan. Kan inte fatta att ingen kunde gissa min(a) snygga teckning som föreställde två föräldrar för vadå? Föräldrar kan la se gammla ut?
Vi hade charader med svåra chester. Bl.a ledsen bebis, elefantskötare, glad apa, polis m.m, det gäller att ha fantasi.
På hälsan hade vi masage, hand masage. AS skönt, somnade nästan^^ Hade bara lite ryggmasage.

Nu ska jag äta bestående av ägg grattäng med curry. Lovar, det är jätte gott! pappa gjorde det mkt på helg dagar när vi var små fast nu var det länge sen vi åt det så ska bli gott :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Så sööta bilder! :)

Kram <3

2011-09-23 @ 14:16:20
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: AGCH

Håller med lollo, de var ursöta! Speciellt den sista^^ : )

2011-09-24 @ 17:23:23

Postat av: L

haha ja de är mina sötnosar :D

2011-09-24 @ 19:22:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0