Snart läggdags..

Nu är jag äntligen klar med allt, föräldramöte, dusch och mat. Ska snart dra mig till sängs och börja läsa en ny bok men innan jag gör det vill jag uppdatera ett blogginlägg =)
Tycker att det är lite tråkigt nu när skolan har börjat igen och bloggen kommer i sista hand. Det blir längre dagar och mer att tänka på, mer att hinna med...
I dag slutade jag 16:10 med engelska, drygt. kom hem 17, åt snabt mellanmål som bestod av te och knäkebröd för ja, 17:30 åkte vi in på föräldarmöte. Satt där i klassrummet någon timma och lyssnade på tråkig och något onödig information från våra mentorer. Menar, vi viste ju redan allt detta så varför slösa tid på att sitta där och lyssna? Men, det gick snabbt över så jag klagar inte direkt^^
efter mötet åkte vi och handlade, träffade då den goa ungen R som också var där och gjorde sitt i affären;)


En liten gullig bild på herr snigel.. eller är det fru snigel? näää, annars hade han ju inte kunna heta Ragnar.

God natt alla läsare!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Silken söt liten Ragnar och jätte fint kort! :)

Kram <3

2011-09-21 @ 17:22:24
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0