Söndag - igen

Ja, nu är det ju söndag igen. Känns som om helgerna går alldeles för fort. (Som vanligt)

Igår låg jag och läste boken från kl 21:30 - 01:30. Så jag har kommit en braaa bit. Och jag blir såååååååå glad av att Dimitri är dhampir igen! Jag kan inte beskriva hur glad jag blev när jag läste det kapitlet. Denna boken av alla har vart spännande från början till (ja jag hoppas) till slut. Så jag ska lässssa!! Sen ska jag bara läsa sista boken också. Hoppas att den slutar bra bara! Annars blir jag no lite besviken på serien. Men men, den slutar la bra på ett sätt.

Igår var vi som sagt inne i stan och jag köpte t-shirt, collegetröja, långärmad tröja, foundation och marknadsgodis! Mumma!♥

Idag ska jag inte göra någonting särskillt. Jag ska la vika ihop alla mina kläder (som just nu ligger i min säng, i "soffan" och på golvet inne i min garberob) och jag ska nog stryka mina shortor (stavning?) och sånt. Och sen dammsuga govlet. Som tur är städa min lillasyster rummet igår. Så jag ska bara städa det så att det blir som jag vill ha det.^^

Har tyvär ingen ny bild. Men jag har rotat fram denna bilden (som jag hoppas att ni inte har set förut)

Inte den absolut finaste, men den är la lite bra, eller?
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Var det som du trode skulle hända i boken?

2011-09-25 @ 13:07:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0