Söndags trött.



Jag känner mig alltid trött och seg när det är söndag. Det är sista dagen på helgen och tanken på att det är en ny skolvecka i morgon gör mig trött. Men bara för att jag är trött vill jag inte sitta hemma och slöa framför tv:n. Det var därför väldigt trevligt med en förmiddagsfika hos R. Jag och Elin skulle ha varit där kl 11 redan men vi vaknade inte innan kl 10! Och då hade vi lovat att rida med moster så ja, fikat blev uppskutet^^ Efter ridturen och stallpyssling var vi inne 12, så runt 13 kom vi till R :) Pratade och fikade några timmar innan vi åkte hem igen. Då fick jag givetvis bensinstopp! Jag förstod att det var dåligt med bensin när jag parkerade hos R och moppen bara stängdes av bara så där. Som tur var hade jag inte använt bensinreserven så jag kom hem iallafall ;)

Nu har jag lite panik för kom nyss på att jag har noll koll på inlämningsdatum och när vi ska ha vissa prov!  Gillar inte att ha koll på sånt där så ska försöka lösa och ta reda på det i morgon. Måste gå  nu bye.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Söt bild! Haha, jasså, gillar du inte att ha kolla på sådant^^ Aja, jag gillar att ha kolla på sånt. Men vi är ju alla olika ;)

2011-09-18 @ 18:44:25

Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Tack:) Det ligger mycket i hur jag redigerar också:)

2011-09-18 @ 21:10:14
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0