Styg Rulle, STYG!


Bild på Polka sen Söndagen.

Vårat lilla marsvin Rulle fick gå lös i tv rummet nyss. Rätt som det är hör jag honom knapra på något och vad tuggar han på? Data sladen! Den fungerar fortfarande trots att det är ganska bra söndertuggad^^ Som straff fick han hoppa in i buren igen. Nåja, har är precis utanför och ja... grejar med något.

I morgon är det skolfotografering!O_o Inget jag är så förtjust i fast det ska endå bli kul att få se i katalogen sen^^ Men jösses, vad ska jag ha på mig?? Det blir till att klura på.... 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jag sitter och funderar på exakt samma sak. Jag har ingenting att ha på mig!^^

2011-09-06 @ 21:08:25

Postat av: L

haha XD

2011-09-07 @ 18:07:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0