Svart-vitt eller inte?


Jag var tvungen att lägga upp bilderna i mindre format mot vad jag brukar därför att kvalitén blir så himla dålig när jag sparar bilderna om och om igen "/ ( och endå är bildernas kvalié inte så bra från början)

Vilken av dessa tre bilder tycker ni blev bäst? I stort forma tycker jag att Trollans öga blev coolast.
Hästögon ser så häftiga ut på nära håll tycker jag. Matilda, våran gammla häst, hon hade ögon som var jätte söta. Det lyste snällhet i dom. Men om man gick nära och kollade noga i ögonen syntes det något i ögonen som liknade berg, berg som stack upp, skit skummt.

Haha aja, nog om häst ögon^^
I dag hade vi ju schema brytande dag. Jag blev faktiskt lite sur över att vi inte fick ha våran kära sovmorgon som jag värkligen hade behövt i dag!
Det vi gjorde i dag var att lyssna ppå två föreläsningar, se på en skit dålig film och disskutera i klassrummet ;)
Dagen gick ganska segt tack vare detta men i helhet har veckan gått skit snabbt tack vara R och ja, syrran fast asså, efter lunch elller efter kaffet blir hon helt crazzy i bland X)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Fjärde bilden uppifrån tycker jag var bäst, men de andra var också häftiga^^ Nice med skärpa på ögat och oskärpa vid manen lite längre bak, riktigt snyggt :)

2011-09-16 @ 22:06:58

Postat av: R

Jag tycker om den sista. Alla är såklart fina, men den var finast. Ja tack vara min grymt braiga humor så får jag tiden att gå snabbt. För du vet, när man har som roligast, det är då tiden går som snabbast ;) E blir alltid crazy efter kaffet eller maten!^^ Sötisen! ;)<3

2011-09-16 @ 22:59:12

Postat av: L

A: Ok, jag gillar den med :D

Ja, jag gillar den där skarpa kännslan som ögonen ger, förstår du hur jag menar?:)



R. oki, ja, man ser att det är lasses öga :)

haha :D<3

2011-09-17 @ 08:17:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0