Tid för bloggning!



Skulle ha bloggat i går faktiskt =) Men kunde inte låta bli att läsa i den nya boken en lite stund sen blev vi bjudna på fest hos Hampus och det kan man ju inte tacka nej till ;D (hampus, våran 1åriga kusin^^^^^) Hade hursomhelst jätte kul, vi spelade kort, lyssnade på dåliga låtar som fanns på youtube m.m^^  Sov även över där. Så i dag, efetr frukosten, såg vi på filmen Thor. Vet ni vilken film jag menar? Jag tycker att den var helt sevärd fast den hamnade inte på 10 topp listan;)
MEdans Elin m.m skulle ut till skogen valde jag att åka hem och ducha OCH läsa! Boken är så jäkla bra, hitills... :D
Snart ska vi åka iväg och se film igen, XMEN, den nysaste av dom. Har inte sett dom andra filmerna men tydligen så är dom bra, får se :)

kram.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Äntligen! Låter som om du har haft en rolig helg, eller har en rolig helg ;)

2011-09-11 @ 16:27:25

Postat av: AGCH

Jag såg oxå film, fast igår hos E o P. Keeping Mum hette den iaf och den var riktigt rolig! :D Kul att boken är bra:)

2011-09-12 @ 05:15:07

Postat av: L

R: haha ja sry! Men ja, helgen var bra fast... hann knappt läsa i min bok ;)



A: Den har jag faktiskt aldrig hört talas om:)

btw, kul att du kommenterar, känns som ett tag sedan nämligen ;)

2011-09-12 @ 13:52:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0