Tidig morgon

Ja. Jag vaknade och tänkte sätta på radion. Såg du att kl var 7. Så jag låg en stund och lyssnade på radion och kollade datan. Och jag såg att det var klarblå himmel och att solen var på väg upp. Och jag kunde ju inte missa ett sådant här tillfälle en gång till liksom. Så här kommer mina tidiga morgon bilder. ;)


Jag gick till hästarnas hage. Och så ropade jag på dom. Men såg ingenting. Det hjälpte inte att hålla handen för solen. För den var så låg att den lyste i markhöjd. Men jag fortsatte att ta några kort.



Och när jag sitter där på huk och tar kort på alla växter. Så hör jag att hovar närmar sig. Och då kommer min alskade ponny gående ut ur solens dimma.



Han kommer fram till mig och tänker "Och vad fasen gör du här nu?" Hehe så söt!♥
Så jag klappar han lite. Och sen börjar jag gå neråt igen. Och då hör jag hur någon kommer springandes uppifrån i hagen.

Och där kommer lilla hästen också ;) Så söta! Och jag har ju inget godis till dom heller. Skam på mig. Men det kan jag gå ner och ge dom senare ;)







Så detta var dom bilderna jag tog. (Tog ju dock mer, men dom här blev dom bästa, typ. Eller ja.) ;)

Så jag skulle vilja be alla som läser detta inlägget att kommentera. Om ni inte orkar kommentera, snälla, kan ni inte bara kommentera "Hej!" isådanafall. Skulle vart väldigt snällt av er:)♥

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Heeey, de två första bilderna är jättefina:) (det är de andra oxå, men de två första var finast tkr jag^^). Får en så härlig mystisk känsla när jag tittar på dem!

2011-09-17 @ 09:36:00

Postat av: R

Agch: Tack! :) Ja jag gillar dom också :)

Ja det får man:)

2011-09-17 @ 10:43:26

Postat av: Anonym

Jätte fina och mysiga bilder! :)

Kram Lovisa <3

2011-09-17 @ 11:31:17

Postat av: Sofia - My Camera And I

Om det är sådant väder imorgon väcker du bannemig, mig! haha. (Snygga bilder förresten)

2011-09-17 @ 12:04:20
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Postat av: R

Lollo: Tack! :D

Kram<3



Sofia: Hehe, ja det ska jag allt göra ;)

2011-09-17 @ 12:19:22

Postat av: L

Aaaaw så fina bilder! Kan inte välja ut en favorit ENNS!

2011-09-17 @ 16:26:26

Postat av: R

L: Hehe, tack! :)

2011-09-17 @ 16:41:06


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0