Väntar och väntar

Ja, det är det jag får göra nu ett tag. Har slutat för dagen, men sitter kvar i skolan för att E&L gör svenska testen som jag redan gjort. Vilken bra kompis jag är. Eller hur? Jag menar jag hade ju kunnat sitta på en buss påväg hem, men icke sa nicke. Jag sitter här och väntar som en bästa kompis ska göra ;) Ja, jag är allt bäst! ;)
Jag har inga hörlurar, så jag kan itne lyssna på musik tyvär. Men jag får klara av det här endå. ;)

Idag har det vart en slapp dag. Men det känns som om man inte fattar någonting på lektionerna. I svenskan har jag sådär koll på det vi ska ha prov på. Men jag kan la kolla med storasyrran om det skulle vart någonting ;) Sen på en annan lektion fattar jag inte riktigt vad det är vi ska göra. Så det får jag fråga nästa gång vi har den lektionen. Och ja, ni fattar. Man känner sig helt borta, eller hur man nu ska förklara det. Men det blir la bättre när man kommit in i det lite mer. Och jag kan ju säga er att jag tröttnat på läxor. Eller jag har tröttnat på att plugga in saker. Inte för att det vart någonting svårt...än. Men det kommer la. Sorgligt nog. Men men, man får sig ju en bra utbildning så ;) Man ska inte klaga.

Nu hoppas jag att E&L kommer snart! Jag vill gå. Eller jag vill ner till stan och kolla tröjan. Men jag gissar att dom bara vill hem. Aja, eller nja. Dom går nog in med mig och kollar kläder. Jag menar, vem gillar inte att kolla kläder liksom ;)

Ne nu ska jag avsluta här med en bild som inte är från mig^^ Eftersom jag inte har några bilder här.;)

Det får bli en underbart fin bild på fina Jennifer Aniston. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

JA lilla du, du är allt en bra kompis! <3

2011-09-14 @ 20:11:16

Postat av: R

Hehe, jag vet! ;D <3

2011-09-15 @ 15:48:30


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0