April april



Jag har tyvär inte lurat någon i dag men nog kommer jag ihåg att det är "lurdagen" i dag! Förresten så är det ingen som har försökt lura mig i dag heller, tråkmånsar haha :)

I går så passade vi lilla kusinen. Alltså jag skrattade så att det värkte i magen, jag låg ihop vikt på golvet och bara gapskrattade. Han har värkligen en rolig personlighe. Fast antar att alla 2åringar har det :)

I dag har jag inte gjort så mycket, ridit, fått lite skolarbete gjort (wow) och sedan har jag varit en stund hos kusinen. Så mycket mer har jag faktiskt inte gjort i dag :)

I morgon taggar man för sist skolveckan innan påsk. Veckan ser hyfsat lovande ut. 3 inställda lektioner, en på onsdag och två på torsdag. Det är veckan efter påsk som jag fasar för. Muntligt i nationella och sedan ett annat prov inom BF ämnena.

alltså shit vad jag blir trött på mig själv, jag inbillar mig massa saker hela tiden. Mitt psyke är inte som det ska just nu. Mer vill jag inte säga för då kommer ni tro att jag är helt puckat, vilket jag förmodligen är, nu när jag tänker efter. Jag måste värkligen ta och skärpa mig, seriöst!


Btw, det ös snöar just nu!!O_o

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Då har du ju nästan ingen torsdag då... :) Jag kan också få psykbryt ibland,inte kul.. Men puckad är du verkligen inte! =)

2012-04-03 @ 16:14:06

Postat av: L

Nej det är en väldigt skön Torsdag :)

Haha skönt att veta att jag inte är ensam om det ^^:)

2012-04-04 @ 18:08:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0