Bättre väder!

Ja idag är vädret äntligen lite bättre. Det är fortfarande molnigt men det finns även blått på himlen lite här och där. Och solen lyser! :D Me happy!

Tänkte gå ut och ta kort förut och när jag kommer ut så ser jag att batteriet är slut...-_- Så typiskt. Men jag tog med mig mobilen ner till sjön istället. Det var väldigt härligt att sitta där i solen. :)

Idag så kommer la dagen vara likadan som alla andra. Tråkig, inget att göra. Hm, ja. Men rida tror jag iallafall att jag ska göra idag. :) Och skriva på svenskan. Bör börja med den nu känner jag...( :S )

Kollade igår kväll på "Step up 2" på datan. Såg ettan för några månader sedan. Sen måste jag bara se 3:an som kommer ut snart, eller hag kommit ut. :) Alla tre "step up" filmerna rekomenderar jag er att se. Särskilt om ni gillar dans. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0