Befinner mig i skolan



Hej hej! Snart är tosdagen slut det är bara en lektion kvar sedan slutar vi 15:45, skönt!
Innan jag skriver något mer måste jag bara berömma mig själv, det är ju alltid kul att få beröm. Speciellt från sig själv.
I Tisdags hade vi Np Sv muntligt. När det var min tur började nervositetet så klart öka men jag gick upp, tog ett par djupa andetag och började prata. Jag darrade inte eller någonting! Så stolt över mig själv^^ Okej, jag improviserade hela redovisningen eftersom att jag kom av mig i mina papper men det gick! :D Phu, nu är det över. Jag oroade mig för redovisningen hela natten i stort sett. Haha...

I morgon får vi sluta tidigare för att vi ska åka till den APL plats vi var på och ställa lite frågor till barnen. Sedan är det helg och det gillas.

Nu har letionen börjar så nu måste jag avsluta :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0