Blixt och dunder

Ja, igår kan ju ingen ha missat åskan. Det blixtrade och mulrade gansk så rejält. Var mitt i att titta på en av dom sista HP filmerna, men den stängde vi ju av pga åskan. Så det blir la att titta klart på den någon annan gång.

Idag har vi vart ute på en liten promenad. Jag tog med mig kameran, men kan inte säga att jag är så jätte nöjd med någon av bilderna. (Bara ett fåtal som jag blev nöjd med)  När vi kommit hem så mockade vi direkt, så det är redan klart (sköönt!) Sen när mamma kommer hem så blir det till att rida Master medans mamma går. Jag tror nog jag hellre rider med än går. Men det är la bra att få röra på sig lite extra ibland också. Så idag har jag gått och ska även rida. :) Igår red jag aldrig Master för det regnade när mamma skulle ut och gå och jag kände inte för att följa med. Dock lite dumt för det slutade att regna tio minuter efter hon gått och vädret var ju underbart sedan. Aja.

Idag är det söndag, (som alla vet, om man inte missat den lilla detaljen) och jag är inget stort fan av söndagar. Har aldrig gillat dom. (Förutom på lov, då det bara är som en vanlig dag) men annars så betyder det att man måste gå upp tidigt nästa dag och gå till skolan. Söndagsångest! Men idag har jag inte känt av det så. Det kommer la senare idag. Men man får bara sluta att tänka på det faktum att det är skola imorgon (och idrott till råga på allt) så ska det nog går bra. :)






Kom på igår att jag inte hade skickat in mitt brev om "feriejobb" och om det inte är inne innan måndag så får jag inget. Så hoppas att om jag skickar det idag så kommer det fram dit någonång på måndagen. Och om inte...ja då blir jag utan jobb, dock är det inte hela världen. Blir inte så besviken då.^^ Men men, det får bli som det blir helt enkelt. :)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Snyggga bilder!!!

2012-04-22 @ 18:04:10

Postat av: R

Taaackar! ;D:D

2012-04-22 @ 20:23:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0