Countdown

Ja, jag har faktiskt gjort en, vad ska man kalla det? Kalender? Eller någonting liknande. Så att jag vet hur lång tid det är kvar tills sommarlovet! ;) Blir lättare att se det och det går nog fortare om man får kryssa för dom dagar som gått...känns det som iallafall. :)

Idag har jag ridit lilla Monne runt sjön. Och efter det så fixade jag stallet. Det är så mycket lättare att fixa stallet efter man vart ute och ridit än före. Man har typ hunnit värma upp eller nåt då.^^ Så det är klart nu iallafall. Skönt det. Ska sen även rida Master runt sjön. Så har jag ridit bägge hästarna idag också. :)

För ungefär två dagar sedan så åt jag bärcoctail (eller vad det nu heter) och L viste först inte vad jag menade, så jag tänkte visa henne på camen. Och då häller jag upp det i en skål och ska då ta kort på det med camen. Så jag lutar på skålen (smart som man är) och då hade jag ju glömt av att det är vatten i det. Så det hälldes ut över mitt tangentbord. Så en del tangenter är tröga nu. Smart^^ Mellanslags tangenten är trög och dom närmast den. Så det är lite irriterande. Så typiskt.-_- ^^

Jag skulle även vilja tacka L för att hon föreslog en ny redigerings sida. Har redan kollat in den och jag gillar den hittils iallafall. :) Så det ska nog gå bra utan picnik. :) Sen ville jag bara säga att vi (min storasyster rättare sagt)  jobbar på en ny design till bloggen också. Så den kommer att ändras någongång idag eller imorgon. Vi kände att "vinter" temat var lite över nu. ^^

I'm gonna pick up the pieces,
and build a lego house
if things go wrong we can knock it down

Ed Sheeran - Lego House

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Tur att det finns någon redigeringsida iaf :)

Ny desiiign:D!

2012-04-21 @ 17:34:09


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0