En härlig dag

Dagen har varit jätte härlig och fylld med skratt.

Även om vädret inte vart det finaste så har det ändå varit behagligt. Jag var ute i förmiddags och red en runda med Master. Storasyster och lillasyster gick med. Även bägge hundarna. Det var jätte härligt och roligt.
Sen när vi kom hem igen så mockade jag och storasyster och fixade stallet. Skönt att få det gjort. Det är alltid lättare att ta stallet efter man ridit iställer för före. :)

Efter lunch, som var lergryta (MUMMMMMA!) så såg vädret härligt ut igen.(Det hade regnat ett tag och det var mulet) men jag ville ändå gå ut. Så jag tog Monne på en runda och då följde även mina älskade systrar med. :) Dock inga hundar. Lillen var så trött efter första gången. Det gick suuuuuper segt i början...som vanligt när det gäller Monne. Jag var sista och mina systrar fick vänta på mig. Lilla Monne gubben.^^ Men när man väl kommit en bra bit så kommer han upp i tempot. :)

Nu ska jag gå och kolla på den 6 Harry Potter filmen. :) Yeeey! :D

Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0