En kort dag

Heh, bra rubrik. Men kom inte på någonting.

Men ja, idag var det en kort dag. Vi började med hälsa och sen hade vi hål från 09:30 - 12:50. För att sedan ha en lektion med engelska. Lite drygt. Men innan vi gick till engelskan (som var sista lektionen) så fick jag jääääätte ont i magen, men tänkte stanna eftersom det var sisa lektionen. Men det gick unngefär 10 minuter av lektionen innan jag kände att jag inte stog ut med smärtan, så jag bad mamma komma och hämta mig. Och när jag kom hem så la jag mig och sov i några timmar. Tittade på kl när jag vaknade och trodde den var 2 på natten, när jag sedan insåg att det inte var mörkt ute och att jag hade somnat nu på eftermiddagen.^^
Nu mår jag bättre. Hoppas att jag inte får ont i magen imorgon. Hade nämligen ont i magen igår också. Så jag blev ganska så irriterad på att jag fick ont i magen idag igen. Hoppas att morgondagen blir bättre. Det är en låång dag imorgon. Btw, någon (okej L) vet om vi har bf lektionen imorgon? Eller, det kanske vi har, men tänkte att vi inte hade den i tisdags så.

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och ta det lugnt. :)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0