Fågelkort

Jag satte mig med mina kamera, stativ och med mitt telezoom och satt och tog kort på fåglar. Jag tyckte att jag hade bra skärpa. Men sen när jag tittade på dom i datan så såg jag att skärpan hade vart precis framför fåglarna på VARJE kort. -_- Blir så frustrerad alltså...!






...Ja som ni ser. "Lite" redigering behövdes för att få dom hyffsade. Okej, förlåt för alla dessa icke jätte bra bilder. Men alla bilder man tar med telezoomet blir inte bra, + att mitt stativ är sönder så det vickar, vilket inte är bra om man vill ha icke suddiga bilder...Jag ska skärpa mig i framtiden och inte lägga ut sådanahär bilder...sorry...:/

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Den översta bilden blev ju helt as grym! Det är vad jag tycker iaf :)

2012-04-28 @ 16:39:53

Postat av: R

Hehe, mja, den blev la okej...men tack! :D

2012-04-28 @ 19:20:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0