Fin fint väder....



Haha i morse när jag låg vaken vid 06 fick jag ett sms där det stod att Hampus satt för sig själv i soffan och ropade på Elin och Lina. Sedan hade han tydligen tröttnat och gått och lagt sig igen haha :D

Vid tio åkte vi och fikade hos moster och de andra kusinerna. Där jag bl.a lekte med en traktor eftersom Gustaf älskar sina traktorer. Framhjulen åkte av hela tiden och varje gång de gjorde det sa han "Oj" som om han blev helt supriced varenda gång. Söta kusiner man har :)

Sedan har jag inte gjort så mycket i dag. Egentliken har jag feber fortfarande men känner mig frisk. Det är hemskt jobbigt. Hälre vara sjuk så att man känner sig sjuk än att vara sjuk och känna sig frisk. Jag är jätte rastlös men samtidigt vet jag att jag inte borde anstränga mig för mycket så att febern stiger igen. Det går åt rätt håll iallfall förutom halsen.
Jag kunde helt enkelt inte låta bli att gå ut med kameran en liten stund för att fota. Det blev bara 19 bilder. Snö är inte direkt det roligaste att ta kort på. Inte när det är PÅSK!! 

I dag har jag sett filmen Abduction med bl.a Taylor Lautner och Michael Nyqvist. Det var en bra film så den rekommenderas även om jag inte riktigt hade ro till att sitta stilla och kolla på film så jag ville egentliken att filmen bara skulle ta slut. Men den var som sagt bra, det kan jag garantera ;)
I kväll blir det troligen en till film nämligen The three musceteers från 1993. Det ska bli kul att se den gammla versionen ^^

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Hahaha, gulligt!!^^

2012-04-06 @ 21:46:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0