Foton från dagen



Hej hej heeej!
Gårdagen var rolig. Fick träffa En gammal klasskamrat som jag inte har träffat på länge se det var kul  :) Vi åt kinamat, cheeskace som för övrigt blev lyckad! (tur det) Sedan satte vi oss ned i badtunnan innan alla vuxna människor skulle komma och ta plats. Vi badade inte så länge. Det var för varmt för våran smak trots massa kallvatten men det var så kalrt skönt endå.
Efter badet såg vi på film Jonn English reaborn elelr vad den nu heter.. Den är väldigt rolig ifall ni undrar :)
Jag släckte inte lampan innan 01:30, satt vid datorn i sisådär 2 timmar innan jag släckte lampan^^ Har upptäckt att det är väldigt skönt att sitta vid datorn innan det är läggdags^^

I dag har jag inte gjort något alls faktiskt, känner mig väldigt tråkig. Jag har precis kommit upp från andra dagens bad i tunnan. Det var mycket bättre temperatur i dag så det har blivit några timmar i badet.

Hej då  ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0