Fredag 13, shopping.



Jadu, rubrikerna håller inte måttet om ni frågar mig men det får helt enkelt gå i brist på fantasi, haha ^^

I dag åkte vi till borås och shoppade lite. Helt plötsligt är mina pengar nästan slut och jag kan inte förså vad det är som jag köper hela tiden! haha...

Har ridit i dag också. Hästarn var inte jätte roliga i dag men det är vårat eget fel. Igåt släppte vi efter lite för mycket på tyglarna så att de fick sträcka på sig ordentligt. Det var i alla fall härligt att släpa loss lite så det var helt klart värt det hehe :)
Förutom det har jag gått en promenad med Lasse. Vi försöker att ta med honom så mycket som det bara går så att Tjockisen inte blir tjockare. Men det är värkligen inte lät att hålla en liten ponny på 1,10 i form. Framför allt inte när han har sällskap av två stora damer som behöver mycket mat om dagen^^

Nu ska jag gå hej då :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0