GLAD PÅSK PÅ ER!

Glad påsk på er alla små läsare! :)

Idag är det som alla redan vet, påskafton (hoppas att alla vet det iallafall) Jag har haft en bra dag hittils. Jag har mockat och fixat stallet, letat reda på mitt ägg. Det tog mig mindre än två minuter innan jag var inne igen medans alla precis hade gått ut och börjat.^^ Jag tycker att mamam borde göma dom liite bättre. ;) Men men, bara jag får mitt godis så! ;)
Har inte ätit någon påskmat ännu. Det blir la det när mamma och pappa är tillbaka från sin promenad. Mhhh, ägg!!

Ikväll blir det till att  äta godis och titta på tv. Antagligen AFV som vanligt. Det kollar man jämt på lördagar. Så roligt! Igår kväll kollade vi runt på youtube. Och kom in på videosar som folk lagt upp efter att dom vart och dragit ur sin visdomstand. Dom i USA får ju sådan bedövning att dom är helt borta. Men dom pratar och är jätte roliga! Och dom minns ingenting nästa dag. Så om du vill få ett riktigt gott skratt, sök på "after taking out wisdom teeth"~ hahaha~ säger jag bara. Det är skit roligt att kolla på!! xD

Här kommer lite tips på låtar som jag gillar. :)

1: Timbuktu - Flickan och kråkan
2: andreas moe - long time (acoustic)
3: rebecca ferguson - nothing's real but love
4: Molly Sandén - spread a little light
5: Christina Aguilera - Bonic
6: Rihanna - Farewell

Glad påsk på er!♥

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0