Glad Påsk!




Glad påsk alla mina kycklingar och påskakärringar! Eller nej förresten jag är påskakärringen så får ni vara små ynkliga (dock söta) påska  kycklingar :)

I morse ställde jag klockan på 8. Ja tänk att man måste ställa klockan för att åka på kalas. Haha nej då, vi har haft den årliga påskfrukosten hos mormor och morfar samtidigt passade vi på att fira min söta lilla kusin Elsa. Grattis Elsa! Vi brukar klä ut oss till påskakärringar mest för de minsta barnens skull eller, det är den anledningen vi kör med. I själva värket är det bara dom Stora barnen (jag och syrran) Och de vuxna som klär ut sig och hampe. De andra mindre barnen total vägrade att klä ut sig X) Jag och syran blev utnämda till de finnaste påskakärringarna (haha om det nu är något att skryta om)
Det blev påskmat så klart. Ägg och lite annat smått och gott. Sedan skulle alla barnen (totalt 8st) Gå och leta efter lappar som gav ledtråd till nästa lapp os.v. Ledtrådarna ledde hit och dit och sedan ut till ladugårnen och ja allt möjligt. De minsta förstod ju ingenting men hängde på endå ^^ Efter att ha hittat en korg med choklad kaniner ute fick vi gå in och leta efter det stora ägget. Än har jag inte smakat på godiset men det ska nog bli till att gluffsa i kväll haha ^^ Eller nej föresten. Ikväll blir det lite främmat och då lär man ju inte få ha sitt godis i fred (åpen som jag är) Så det får nog bli till att vräka i sig FÖRE alla gäster. (Y)

GLAD PÅSK! ♥

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Åh vilka härliga bilder! :) Göm godiset väl :)

2012-04-07 @ 18:41:21

Postat av: L

Tack!:) haha ja då de ligger för tillfället i magen haha :)

2012-04-07 @ 23:17:40

Postat av: AGCH

Hahah där ligger det säkert! :D

2012-04-08 @ 15:25:18


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0