God middag!




Huuur är läget med er då?? Själv är det bra med mig. Jag har haft ett slitsamt arbete i stallet och är ibehov av en dusch^^  Jag är hällre ute i stallet och grejar än att gå här inne och städa. Ute får man frisk luft och framför allt slipper man tjat om vilka saker men ska göra inne. I kväll ska vi nämligen få främmat av pappas kusiner. De ska komma och  bada och äta mat. Hoppas det blir kul! :)

Något mer ska jag nog inte göra förutom en cheescake som ska ätas senare i kväll. Cheescake kan man bara inte misslyckas med eller? Hoppas inte det iaf även om det värkligen inte skulle förvåna mig om jag häller i fel ingridigenser eller något, det har hänt förr. Jag glömmer aldrig den gången jag skulle baka hallongrottor och hälde i 6dl socker i stället för 6msk, de blev torra och de blev absolut inte uppätna ^^
Men cheescake ska nog gå, det borde jag klara av haha..

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Åh du är härlig du Lina! =) Det kommer nog gå jättebra iaf ska du se! :)

2012-04-14 @ 19:37:05

Postat av: L

Haha :D

Det gick bra som tur är :) haha

2012-04-15 @ 00:20:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0