Halloj



awwe, sötare rubrik får man ju leta efter :)♥

I dag har det varit som det var igår, en vettig lektion, filmtittande och en icke vettig lektion. Började med hälsa lektion på morgonen. Vi kör just nu grupparbete och jobbar om olika droger. Min grupp fick mycket gjort så vi är nästan klara, det fattasbara lite på power pointen :) lektionen slutade 09:30 och nästa lektion var inte förrens kl 13. Så jag och några andra gick till ett tomt klassrum ( med tillåtelse från en lärar så klart) och satte på en film. Den var bra men jag kommer inte ihåg vad den heter. Synd att stolarna är så obekväma bara. Får ingen ro utav att sitta still och bara glo när rumpan och ryggen värker pg.a obekväma stolar ^^ nåja.... tiden gick snabbare iaf.
Sedan var det Eng där jag hade NP muntligt. Jag tycker att det gick helt ok men det är upp till läraren att bedöma. Det skulle inte föråna mig om jag får ett F men jag tycker att det gick bra villket som.
Nu här hemma har jag inte gjort så mycket. Vädret har varit tråkigt, eller.. det ÄR tråkigt.
I morgon har vi SV NP C i tre timmar, hoppas det går bra. I 9:an när vi hade uppsatsskrivning i NP så satt jag i TVÅ timmar och skrev, suddade ut och skrev, tänkte, och skrev, suddade... sista timman så kom jag tillslut igång och resultatet blev faktiskt ganska bra. Det enda jag strävar efter är att få MINST ett E. Jag kommer att spy om jag får ett F som slutbetyg och då har jag bara mig själv att skylla:/

en fråga bara, kan katter bli dementa??? Jag är så fruktansvärt trött på Biffen just nu. Han skriker och skriker för att få mat, som om han har svultit i flera dagar. Jag ger honom mat för att sedan efter någon timma höra på samma tjat igen om att han vill få mat och då har han knappt rört maten. Han är ju trots allt 16 år i år. Han börjar bli en gammal gubbe helt enkelt...

Nehepp, skulle bara kika in hit och skriva lite. nu ska jag avsluta och göra annat.:)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Sofia

Ozzy gör EXAKT samma sak. haha

2012-04-25 @ 21:56:27

Postat av: R

Haha tänkte precis skriva det! ^^



Btw filmen hete "bounty hunter" :) :D

2012-04-26 @ 18:35:12

Postat av: L

Haha okej det kanske är en katt grej? Men vad jag vet så har han aldrig gjort sådär förut ;/

2012-04-27 @ 15:49:04


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0