Hejsan hoppsan lillebror!

Hejsan alla små läsare. Jag kände att jag verkligen behövde blogga.
Herregud, det var ett tag sedan ni hörde någonting från mig.

Veckan har gått vääldigt snabbt. Bara en dag kvar. Och ni kanske läste L;s inlägg nyss eller förut och tänkte "Vilken soft lektion dom kommer ha imorgon" men icke sa nicke. Det blev tydligen ändrat och vi kommer ha en vanlig två timmars lång lektion. Med jobbande. Aja, det är ju bara en lektion så. :)

Sedan är det looooov!♥ Och då så ska man allt ta igen sig ordentligt! Och så kommer jag och min storasyster ha ett HP maraton! I ♥ HP!

Ska gå ner och ta mig lite kvällsmat tror jag. Måste ju gå upp tidigt imorgon. Så det gäller att lägga sig tidigt. :)

I don't forgive people because I'm weak, I forgive them because I am strong enough to know that people make mistakes.

Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0