Hello!



Hello hello!
Hur är läget? Själv är det bara bra. Veckan eller, de dagar som har gått utav veckan, har gått otroligt snabbt. Nu är det bara en dag kvar tills det är underbara påsklov! Hoppas värkligen på mycket godis hehe ^^ Vad är påsken utan godis lixom? hehe :)
I dag hade vi sovmorgon till 10:45 sedan hade vi två lektioner innan vi slutade kl14. Det min typ av dag haha :) I morgon är det endast en lektion som är två timmar lång. På den lektionen ska vi antingen baka eller spela Wii, det beror på vad vi väljer att göra. Ja det är inte mycket till lektion om ni frågar mig men hällre det än att jobba ^^

Nej nu har jag inget mer att tillägga. Känns bra att ha bloggat iaf eftersom att det inte har gått så bra med det det senaste. Med sega datorer här hema är jag helt enkelt för lat för att blogga. Så bloggning blir det mest när skoldatorn är hemma. Så att ni vet ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Det går verkligen fort, och snart är det ju som sagt lov och då lär det inte gå långsammare! :)

2012-04-04 @ 19:08:55

Postat av: L

Nej och då måste det la endå hinnas med en promenad eller? haha :)

2012-04-05 @ 08:34:40


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0