Here I am!


Jag har av någon anledning fastnat för bilden, gillar den!:) När jag ser på bilden får jag känsla av fart och lite illamående, i alla fall i stort format :)

Jag hälsar God natt från min sköna säng, jag ska inte sova än men de som ska till skolan i morgon (tycker synd om er) har förmodligen redan intagit kuddarna. Om inte så borde ni göra det nu hehe...

Som vanligt när jag gör två inlägg på en dag är det antingen för att jag har fotat en till omgång med bilder som jag bara måste visa och i det här inlägget har jag inte det, den här bilden togs i dag samma omgång som mina senaste bilder. Den andra anledningen till ett andra inlägg kan vara att jag har något jätte intressant att berätta och det har jag defenetivt INTE nu. Så anledningen till att jag skriver ett andra inlägg i dag är för att jag har tråkigt och vill inte sova. INGEN är inne på msn, tack så väldigt mycket för den dåliga underhållningen..

Just nu gör jag absolut ingenting, hör Pomas snarkningar, eller vad det nu ska kallas. Han gör i alla fall ifrån sig skumma ljud när han andas så det går nog att räknas som snarkningar..^^

Just nu lyssnar på musik, one Direction. Har börjat fasna mer och mer för att lyssna på musik och gör det i stort sett varje gång jag är vid datorn. Förut har jag inte inte gjort det för att jag har tyckt det varit obehagligt med headset men nu har jag vant mig^^ Haha jag är nog en av dom få som sällan lyssnar på musik men nu så! Nu är jag igång med musiklyssnandet. ( tumen upp för mig eller?)

Haha det här bandet, "1D" som de tydligen kallas, har fastnat i min näthinna (hoppas näthinna är rätt ord) De är helt enkelt bara så söta. Och uppenbarligen så är jag tyvär inte den enda som tycker det^^
Det är sällan som jag fastnar för bara en artist eller grupp utan i stället lyssnar jag på alla möjliga (när jag väl lyssnar på musik) Men ja, nu är jag alltså fast. Vet inte om det är själva låtarna som är bra eller om det är dom som sjunger jag gillar. Det måste vara både och.

Nej vet ni va om ni nu inte kan gå in på msn får jag helt enkelt underhålla mig själv med facebook eller något annat "jätte" underhållande. Eller så kollar jag runt på twitter. Twitter börjar bli mer och mer intressantare faktiskt. Jag tycker nästan att det är roligare med Twitter än facebook. Synd bara att alla personer jag följer skriver på engelska^^ När jag kollar på mobilen så kan jag inte se på  "översätt" vad det står. Jag själv twittrar inte speciellt mycket. Jag är urusel på att hitta på något att skriva. Dessutom måste jag skriva på engelska också, jag som är kass på engelska..
Haha, förut så brukade jag skapa fantasi drömmar och sådant på engelska, det var väldigt enkelt språkigt men kul.
Jag skulle så gärna vilja vara bra på engelska. Är så avensjuk på R som är värsta profset. Men varken mamma eller pappa kan prata engelska så från dom får jag ingen hjälp. Största missen tror jag blev i klass 5-6 när vi hade indelade engelska grupper och jag var så klart i den sämsta. haha... Men engelska pratandet stanade upp där. Till och med för mig var det FÖR lätt och jag lärde mig ingenting under de två åren. Jo vist, det låter som en dålig ursäkt och jag ska inte säga emot, haha :)

Nej hörni, nu har mitt blogginlägg spårat ur IGEN! Det är på tok för mycket text och bara en massa strunt prat men ja, för den som orkar får läsa och den som inte orkar får helt enklet strunta i att läsa. Men jag bara känner att jag måste skriva av mig av allt som går runt i huvvudet just nu. Det är så skönt att låta fingrarna bara rulla utav sig själva. Hjärnan hinner knappt med känns det som haha :)

Nej hörni (upprepning) Nu ska jag sluta skriva, jag ska tvinga fingrarna att sluta, lovar.

God natt ♥

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

1: Jag gillar dina långa inlägg.^^ Blev inte så förvånad då jag såg hur långt inlägget var^^ Förstod att du var uttråkad, så var nästan föbered på detta^^



2: Jag tycker att din engelska är jätte bra. Övning ger fördighet.:)



3: Natti natti :)<3

2012-04-16 @ 00:22:59

Postat av: L

Tack haha, kul att någon tycker det :) <3

2012-04-16 @ 11:49:47

Postat av: AGCH

Jag gillar dina långa inlägg också, verkligen inget fel på dem! :D Welcome to the magic world of music! ;) Och bilden är jättehäftig, känns som om man blir yr bara av att kolla på den^^

2012-04-16 @ 15:43:02

Postat av: L

Haha tack! Ja lite yrkänsla får man allt ^^

2012-04-16 @ 19:33:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0