Idag är vi glada!

Ja, idag är vi här på bloggen riktigt glada. Och jag kan tänka mig att ni redan vet varför. Jo, för det är ju lång heeelg!! :D We love it!

Dagen har vart okej, L har redan berättat om den så jag ska inte upprepa.^^

Idag när jag kom hem så fick jag platta håret och sminka min lillasyster för hon ska på disco idag. Hon blev allt socker söt. :)
Sen gick jag ut för att ta kort. Dock stannade jag inte ute så länge. För ett; jag hade stövlarna på fel fot, två; det blåste och var kallt. Har en känsla i halsen, som man har innan man får ont i den. Och jag vill verkligen INTE få ont i halsen...

Har lite låt tips till er. (Dock kommer ni la inte lyssna på dom iallfall) men endå.

Alla Ed Sheerans låtar!♥
One Direction, alla låtar!♥
Fun - We are young
Lil Wayne - Mirror
Rihanna - Farewell

Så, där har ni någonting att lyssna på, när ni inte kommer på någon låt själva. :)





Okej, inte så nöjd med någon av dessa bilder, men dom är okej. :)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0