Kanadagäss



Hej igen! Som jag berättade  i mitt förra inlägg så gick ja gen promenad med Poma. Jag tog med kameran fall i fall jag skulle hitta något intressant att fota. Det kanske var lite dumt eftersom att promenaden var till för motion och inte en slöfotopromenad men jag försökte gå på i bra tempa mellan fotostoppen^^
Jag gick ner vid sjön för att se om det fanns några fåglar att fota. Jag gick in en bit i skogen bredvid sjön och då kom det två kanadagäss farandess. De kom farandes med ill fart mot mig och kraxade och höll på, de kom skit nära så tillslut vågade jag inte vara kvar på samma ställe så jag gick en bit bort men då kom dom farandes efter men nu mycket lugnare och höll sig mer på avstånd. Sedan så gick jag tillbaks till samma ställe och då kom dom farandes i gen fast inte lika läskiga längre men beslöt mig för att gå. De värkade inte gilla att ha mig där^^
Sedan gick jag till mormor där mamma befann sig, åt kvällsmat där och stannade där en stund men nu är jag hemma ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Så vackra bilder, you're creating perfection of nature=)

2012-04-27 @ 22:51:42

Postat av: L

tack! Komplimanger sitter aldrig fel :)

Försöker iaf :D

2012-04-27 @ 23:19:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0