Lååång fredagen

Ja idag är det lång dredage och imorgon är det påskafton! Och då blir det till att äta massa god mat och godis! (Dock är påskgodis inte det godaste, men men)

Igår var vetriären här och drog ut en tand på Master. Han fick stå inne några timmar efteråt för han kunde knappt stå. Stckarn. Och sen fick han inte äta pellets eftersom han har ett hål där nu. Vetrinären kollade även Monne. Och han hörde ju att det var någonting i lungorna så vi ska köpa medicin, men hjärtat lät jätte bra. Så det är ju bra att höra att min älskling mår bra och är frisk. :) (förutom det där med lunogrna, men det har han ju haft i flera år)

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har duschat, städat mitt rum ordentligt och nu sitter jag här. Tänkte jag skulle läsa lite i "Stolthet och fördom" senare. Har inte blivit helt klar med inlämningen av den heller. Så det bör jag också göra klart. Även om jag inte läst klart boken. Det är det som är så bra med att ta en bok man redan sett filmen på, även serien och parodin. Man kan den utan till helt enkelt. ;)
Sen måste jag tänka lite på svenska redovisningen till nationellaproven också...åhh, rädda mig någon!

Sööööta lillen!♥ Han är nog den gosigaste hunden ever!! ^^

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0