Lång heeeeelg!!


Bild tagen i morses

I dag har det varit heeelt ok i skolan. Först matte, där vi jobbar i ett kappitel som jag knappt förstår någonting i. Men i dag har det gått hyfsat bra, jag har iaf kommit någon vart och förstått ;)
Sedan var det lunch och sedan hade vi specialpedagogic. Vi har fått en jäkla hematänta som jag inte riktigt har kommit igång med. Det finns så mycket att skriva så jag vet inte vart jag ska börja riktigt:/ På över en timma hann jag skriva 70ord och dessa ord skrev jag sista 10min. Jag ska försöka att skriva lite nu på långhelgen :)

Nu ska jag ta en promenad med hundarna. Både jag och vovarna behöver få lite motion i dag så det ska bli skön. Nu är det ju fint väder också.
I kväll får jag se vad som händer. Kanske går till mormor senare och krattar löv eller pysslar i mitt aldrig-blir-klart-album.

Kram.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0