Onsdagens bilder:



Yeey dropparna fanns kvar! Jag tog med mig kameran när jag skulle släppa ut hästarna. Jag försökte ta massa bilder i olika vinklar så att iaf några bilder blev bra haha.. Nåja, dessa blev ok tycker jag :) Önskar bara att jag hade pengar till en ny kamera. Jag har läst hur många gånger som helst att det inte är kameran det hänger på utan fotografen för det mesta och det är nog sant men det är så fruktansvärt irriterande att ta massa kort som endå bara har dålig kvalité.

I Dag har jag städat lite och gjort stallet. Har inte riktigt kännt mig i form. När jag släppte ut hästarna så kände jag mig helt anfådd och yrkännsla. Fast förmodligen så var det för att jag inte hade ätit någon frukost. Men sedan när jag gjorde stallet blev jag helt varm och kände mig inte alls bra. Det var förmodligen för att jag hade vinter jacka trots 10+ haha^^...

Just nu väntar jag på att Emilia ska komma. Ska ta en liten ridtur trots att det inte är det bästa vädret precis. Sedan kommer kusin Viktor och ska sova över hos oss. Får se vad vi ska hitta på:) Hoppas han har med sig en film, förmodligen acction film men det får duga :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0