Picmonkey.com



Nu när Picnik har lagt ner (Hemsida där jag och R redigerar våra bilder) så hittade jag den här, Picmonkey.com. Rättare sagt så hittade jag inte hemsidan utan picnik rekomenderade den. Hemsidan är ungefär det samma som picnik och väldigt lätt att förså så förhoppningsvis har jag hittat en ny redigerings sida!:) Så är det när man inte har photoshop eller lightroom.

I går så passade jag och syrran våran kusin. Vi fick sushi (mums), massa godis och underhållning från kusinen själv. Barnpassning är vist ett bra fredags nöje! :)  Fast på kvällen hade jag svårt att sova för att rummet var helt enkelt för mörkt. Jag fick panik flera gånger och höll i stort sett mobilen i handen som lyse. Ärligt tarlat så vet jag inte varför jag har så svårt för mörker. Antar att det är kännslan av att vara "blind"  och hjälplös som gör det så obehagligt. Jag har jätte svårt för mörker helt enkelt.  Så ja, jag sover med nattlampa X)

Nu är jag super hungrig så om det inte blir mat snart kommer jag att stoppa i mig massa chocklad.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0