regn, regn och ännu mera regn...

Ja, det bara regnar och regnar hela tiden. Hoppas att vädret är bättre imorgon.

Igår var jag mamma och storasyster och handlade kläder. Jag köpte en svart stickad tröja, en luvtröja (kände att det verkligen behövdes, det stog "Free spitit" på den och en indianhuvudbonad, i liked it) och sen ett par jeans. Påvägen hem så ångrade jag ju att jag inte köpte den röda tröjan jag såg. Men men.

Idag ska jag inte göra så mycket (som vanligt...) jag ska hämta lillasyster, rida. Ja det var nog det.

Jag har nya låtar att dela med mig utav. En låt är "mirror - Lil Wayne featuring Bruno Mars" hur go som helst, lyssna!
Sen så är det nog alla låtar som Ed Sheeran gjort. Love his songs!♥

I see the blood in your eyes
I see the love in disguise
I see the pain hidden in your pride
I see you’re not satisfied
And I dont see nobody else
I see myself, I’m looking at the mirror on the wall

Lil Wayne - Mirror

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0