regn, sol, regn...

Ja vädret är väldigt ostadigt kan man ju säga. Imorse när jag tog ut hästarna så var det klarblå himmel. Men efter bara någon timme så kom molnen.
Jag var och red förut. Tog bara skoltröjan och inte jacka. För det var bra väder ute. Men när vi kommit en bit så börjar det såklart regna och blåsa som bara den. Så det blev att trava på lite extra för att komma från asfaltsvägen och in till skogen. Som tur var så kom solen fram efter man kommit in i skogen. :) Nu är solen framme, men hur länge det vet man ju inte.
Jag ska nog inte göra så mycket mer idag, ska kolla på 6 HP. Som vi inte hann igår. I love HP. Om ni vill veta så är jag en "Ravenclaw" i HP. :) Även min storasyster är det, min lillasyster blev "Gryffindor". Okej, onödig information, men men.^^

Imorgon blir det att handla kläder. Vill verkligen ha ett par jeans och ett par tröjor. Så jag hoppar att jag hittar det imorgon. :)


Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0