Sista dagen på lovet...

Japp, det är sista dagen på lovet idag. Och snart ska man lägga sig så att man orkar gå upp imorgon. Dock har man sovmorgon, men kl 7 ska jag gå upp hade jag tänkt. :)

Idag var jag, mamma och systrarna inne i stan och handlade. Det blev inte så många tröjor köpta för min del. Bara en och ett par jeans. Som jag är väldigt nöjd med. ;) Så det var ju bra. Vi tog en fika och jag åt en "lyxbakelse" vist låter det lyxigt? Det var suuper gott. Och såklart så åt jag upp den på mindre än 4 minuter (den var ganska så stor, men jag och bakelser...dom slinker ner snabbt) ^^

Har gjort klart svenska redovisningen, så nu tänker jag inte tänka på den mer...fören imorgon. Måste skriva ut mina papper i biblioteket om jag får tid med det.

Om ni vill ha bra musik, så lyssna på Ed Sheeran och hans album +. :) Enjoy! ;)

Fin bild...eller hur? ^^

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0