Solen lyser!

Ja, solen är äntligeh framme. Och det är varmt och skönt ute. Gick ut för en liten fotorunda.





Okej, jag är inte helt nöjd med någon utav bilderna. Redigeringen är sådär och ja. Men men, nästa gång får jag lägga i lite mer känsla i min fotorunda. :)

När jag skulle gå in och stod på trappan så kommer en liten söt fågel och landar på en kvist ungefär 1 meter ifrån mig. Och jag tar fram kameran saktaoch ska precis ta kort, då den flyger till en annan kvist så jag smyger mig fram och precis när jag ska få focus så flyger den iväg. Varför händet det jämt? Man hinner ju inte ens få focus på fåglar innan dom försvinner. -_- Aja, ^^

Idag ska jag inte göra någonting särskilt. Blir väl en vanlig ohändelselös dag för min del.
Blir lite orolig nu när jag ser att det börjar komma mer och mer moln, kan det inte bara få vara molnfritt för en gångs skull?? Men det är la för mycket att begära tydligen...moln försvinn, snälla.


Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight...remember who you are

Bryan Adams - Sound the bugle

Älskar den låten alltså! :)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0