Söndag


I brist på ny bild fick det bli den här..
Haha något jag värkligen vill bli bättre på när det gäller bloggning är att komma på roliga eller åtminstone passande rubriker. "Söndag" jo men tjena bästa rubriken som jag kan hitta på just nu haha^^

Dagen i dag har varit så fruktansvärt slö! Okej, den började bra, ridning, göra allt i stallet och göra tränset rent. Men sedan har dagen bara gått utför, godis och soffa sittande. Jag skäms nästan. Det är inte kul att sitta och lata sig. Det som är det mest irriterande är att jag kan göra något åt det men gör det inte. Jag kan helt enkelt inte slita mig haha ^^
I dag började jag att se The three musceteers från 1993 (eller vilket årstal det nu är..) Den värkar vara riktigt bra faktiskt^^ Orkade inte se klart på filmen så jag har slutet att se men hitills har den varit bra. Det märks att mycket är likt mellan den nya och gammla filmen förutom att den nya har något modärnare handling^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0