Tråkiga stunder som denna



Ja då kan man blogga! Ett litet tips från mig!:D

Ja jag har nämligen väldigt tråkigt just nu. Ingen här hemma är rolig just för tillfället, inte ens jag! :O (ha...ha)
Film har det ju inte blivit än heller av någon anledning. Det blev tre torra smörgåsar till kvällsmat vilket gjorde det ännu tråkigare. Vist, jag hade kunnat laga till något bättre men eftersom att mina matlagnings kunskaper är minimala skippar jag det. Matlagning får syrran och mamma ta hand om. Pappas spagetti,ägg och skink gratäng lockade av någon anledning inte mig... Och föresten så har vi inget godis heller. Typiskt, här vräkte man i sig både det ena och det andra igår och så har man inget över till i dag:(  Haha nädå det gör inget :)

I morgon är det påskfrukost hos mormor så det blir till att gå upp tidigt i morgon. Ska så klart vara en påsk käring (Y)

Ne nu ska jag fortsätta att slöa och vara social någon stanns (NOT)

:)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0