Underbara värme!



Jag ääälskar värme som så många andra! Så i dag är jag glad haha :D

I går när vi skulle bast så kom Elin på att vi kunde göra inpackning. Först var planen att använda ett recept som innehöll öl men tja... jag var inte så sugen på att lukta öl i håret så ist tog vi honung och olivolja. Håret blev strävt och inte alls bra. Tips: testa inte!
I dag gick jag upp FÖRE halv nio. Gick ut och tömkörde Lasse som nu lyder hyfsat bra. Så stolt haha :)
Sedan kom Emila och red med oss så i dag har alla hästar varit ute :)

Ajja blabla orkar inte skriva mer, har precis fått främat så jag ska la säga hej då. :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0