Utomhus hela dagen :)



Okej, jag vet att det blir tröttsamt med massa vitsipor på bilderna men dom är ju frame så kort tid om året så när dom väl är här måste man ju passa på att fota dom :)

I dag har jag varit ute ganska mycket, tvingade mig ut till stallet 09:30 eftersom att hovslagaren skulle komma. Hann göra klart hela stallet innan han äntligen dök upp. Efter hovslagarens besök red jag. I dag valde jag att för en gång skull rida barbacka. Orkade inget annat. Red bara en kort runda men när jag och syrran skulle hoppa över ett litet träd på ca 20 cm så började givetvis hästarna sticka. Det var massa grenar i vägen så jag fick ducka för att inte få några i ansiktet så jag kunde inte heller stanna hästen men tillslut fick vi iaf stopp på dom. Sedan när jag ridit klart såg jag att Trollan fått ett sår på bakbenet som blödde en del. Min häst lyckas alltid skada sig men som tur var så var inte såret djupt alls.
Sedan åkte jag till mormor och morfar där dom höll på och sågade ved. Jag slöade där en stund i stället för att hjälpa till hm...
Vi åt mat ute i dag till och med, det var mysigt. Men nu är jag iaf hemma. Tycker att vädret har blivit väldigt tråkigt, det som var så himla fint i morses :/

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0