2012-08-26 18:45

Hela helgen har nästan innehållit datasittande. Hela lördagen gick åt till att gå omkring och datasittande.
Idag har jag gjort lite nytta iallafall. Städat mitt rum t.ex. :) Behövdes! ^^ Sen kollade jag och min storasyster på filmen "Swing kids". En film med Christian Bale från 1993. Handlar om året 1939. Så ni kan ju gissa vad den handlar om. Den var riktigt bra. Hjärtskärande bra film. Tårarna rann i slutet. Så bra. Rekomenderar er alla att se den.
Tog lite kort när Didde och Dio höll på och leka. Första bilden så var dom helt lugna och sen så började Didde gå lite framåt och Dio blev helt galen.xD Sen så kan dom bara stanna upp kolla sig runt lite och sen fortsätta.^^ Så söta så. Dock får jag nog ta och öva på sådana här kort. Dom blev lite suddiga.
 
Skön dag imorgon. En lektion sen slutar vi. Gött! ;)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Haha så söta :)

2012-08-26 @ 19:21:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0