andra skoldagen



Andra skoldagen och jag känner mig värkligen jätte trött! Det är inte så konstigt eftersom att jag inte får sova lika länge som jag är van vid men det är även så himla svårt att somna tidigt när man inte är van vid det^^
Har även kollat igen schemat ordentligt och det är helt ok förutom fredagen då vi går från 8-ca16 men annars så slutar vi på mån-tis 11:35 dessutom så har vi sovmorgon och börjar kl 10 på tisdagar! 
Aja, vi får helt enkelt se hur andra året blir. Tror att Svenskan och Historian kommer att bli tuff men även engelskan eftersom att jag har många svårighter i det ämnet ^^

Nu ska jag vila lite, har nyss varit med på en liten svamp runda men vände om hem efter ett tag. Kände mig inte alls pigg över att traska runt i skogen ^^

Just nu har jag mammas dator därför får ni denna finfina bild på Virre när mamma rider ^^ 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0