Ändrade planer




Blev så besviken i dag när jag fick ett sms av mamma att hon var tvungen att jobba i eftermiddag så vi inte kunde åka och kolla på dressyrtävlingen i eftermiddag :( Det var absolut inte mammas fel men det hade värkligen varit kul att göra något annat på eftermiddagen efter skolan. 
Kom hem strax efter 17 i dag, åt lite snabbt och sedan ut till stallet för att rida. Och i dag blev jag så frustrerad att gammeltanten inte ville lyssna på mig så jag blev tokig. Dock gav jag mig inte så vi red en extra sväng och tillslut jobbade hon på bra men då var jag värkligen heelt slut ^^. I slutet hoppade elin upp och hon tyckte också att hon kändes bra. Kul att man för en gång skull får lite ordning på sin häst ^^
när vi kom in var klockan redan 19:15 så ja.. mycket mer har jag inte hunnit göra i eftermiddag

I morgon är det fredag :D:D Då ska vi fira lillkusinen efter skolan som föresten fyller två år i dag. Grattis! 

förlåt för tråkig uppdatering men ni får helt enkelt stå ut med det tills helgen då jag har min egen, trygga dator :)

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0