Åter igen..



Benlindor, hönät och en häst som inte alls är nöjd. Orkar värkligen inte det här!!!
Hon var helt svullen på ena frambenet och hade svårt att stödja på det. I värsta fall är det en senskada villket jag värkligen inte hoppas att det är. Förhoppningsvis har hon bara trampat sig själv, hur man nu lyckas med det..


Klockan är redan 16 och jag känner mig helt butter över Hästen och det dåliga vädret. Tänk att väder kan påvärka humöret så mycket. Det borde man inte få tillåta även om det just är vad man gör^^  Vad har ni gjort i dag då?


I morgon är dte en ny skolvecka och vi börjar veckan med 30 min sovmorgon och slutar 11:35, nice .

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0